31 augusti

Brynäs var ju på ica maxi i fredags, jag & syster var där och hjälpte till =) Åkte dit runt 13.00, spelarna skulle komma 15.00, så vi skulle ha tid att göra iordning allt. Byggde om lite och hade fram kaffe och choklad att bjuda på.
När jag, susa & stina var på Ön i Hedesunda så träffade vi ju Lindbäck & Carlsson från Brynäs där, och så blev det ju lite pinsamt osv...iallafall så var Carlsson den första av spelarna som kom dit! x) haha han kollade lite konstigt på mig, sen flina han jättemycket. :p Tillslut hade de som skulle komma kommit. :) Var ganska mycket folk där ändå, även fast de inte hade annonserat nått om det så det var ju bra! När jag står och fyller på kaffe så säger Carlsson: 'Hur äre med Kim då?' (En grej som hände där på Ön när det blev lite pinsamt) Haha! å jag bara: 'Äre inte du som är Kim då?' ;) han bara skrattade.. :p
Sedan kom Widing och skulle få folk att vilja vara med att vinna hockeybiljetter till Brynäs-Södertälje matchen, han sa: 'Men du vill väl vara med att vinna biljetter?!'
Och den personen bara: 'Nää..'
å Widing: nähäpp..
Bra försäljare där ;) Iallafall så vare nån som hade glömt sin biljett där som hade vunnit, så visste inte Widing var han skulle göra av den, så jag bara; men jag kan ta den (a) w: vill du ha den? Så fick jag den! ;D haha
När klockan började närma sig 17.00 var jag tvungen att dra, började jobba då så.. Men det var verkligen askul! Det borde vara fler såna dagar om året! =)
Igår jobbade jag bara 3½ timme, drog till farmor & farfar och åt lite middag med siv som åkte hem idag. Efter det så träffade jag sandra & jonas på stan också, de har förlovat sig, så grattis! =) Jag hoppade in i deras bil och crusade runt lite eftersom det var crusing på stan ja ;D Vid 22.30 åkte jag till Sätra där jag träffade jonte, dan, maya och verran. De festade på och skulle ner på stan om ett tag så jag skjutsade ner dom. Vilket drag det var på vägen ner ;) HAHA! Det var kuul, fick nån frän bild där också ;) Åkte ner med dom kol 24.00, efter det åkte jag hem.. Somnade runt 01..

Today vare upp tiidigt som gällde, typ 9.30, skulle skjutsa siv till Arlanda (därav blev det inget festande igår) Jag, pappa & syster hämtade upp henne & farmor inne i stan kl 10, och sen vare bara raka vägen dit. Tog väl lite mer en än timme att åka.. Lämnade av dom vid terminalen och pappa och jag åkte för att parkera. Efter att hon checkat in sitt bagage så satte vi oss på restaurangen där och fikade lite och tittade på planen som lyfte & landade..
Sedan var det dags för henne att gå till gaten (stavning?! - tänk engelska xD) Sa hejdå osv.. Så när hon kommer hem så ska hon kontakta en läkare om sin rygg och efter det kan förhoppningsvis jag boka biljetter mot Los Angeles ;D wohoo! Hoppas det blir braa! Hennes plan gick 13.30 härifrån och så ska hon byta i Atlanta, tar typ 10 h att åka dit så hon är där runt 23-24.00 inatt, så byter hon därifrån till LA. Hon är alltså hemma typ 06.00 imorron bitti. (svensk tid) = Väldigt lång resa! :o men skit samma, nått får man underhålla sig med när man åker. =)
Sedan körde vi hemåt Norrland igen. Har inte gjort nått speciellt sedan dess.. inget alls faktiskt..:p

Imorron ska vi inventera på jobbet, åker dit klockan 06.00 och är förhoppningsvis hemma runt 09.30 ungefär. =) Så det blir sova då ;D
Hey sålänge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0