tisdag 15 april

Imorse vare skola igen...började kl 10 med svenska.. tänkte inte gå först eftersom jag inte gjort mitt tal..Men jag har ingenaning om vad jag ska skriva om! =/ aja, gick iallafall, å jag behövde inte göra de :D wohoo!
seen vare marknadsföring -.- så grymt trött på vår vikarie så det finns inte!! kanske jordens drygaste människa.
Klassen pratade väldigt mycket så vi slutade tidigare =) sen vare lunch, äcklig mat, så de blev sallad.
sen äre bara filosofi kvar, å där fick vi bara ett papper som vi skulle göra så fick vi gå sen :P

Efter de så åkte vi ner på stan, kollade runt lite på klänningar.. men den affären vi hade tänkt kolla i hade inte öppet då, så de sket sig. Jag & Susa åkte till köpis, in på kicks för att kolla om de gjorde balsminkningar å de gjorde de :) så vi fixade det.
Sen gick vi hem till susa för att kolla mer på internet om den där sidan med maaaaaaaassa fina klänningar! Om vad de skulle kosta i frakt osv.. :P
Såå nu är jag hemma å har ätit =)
*********************************************
Till lite tråkigare nyheter...
Hörde rykten igår om att de hade hittat Engla runt Storviks-trakterna.. men istället så vare vid Hedesundavägen! :O förstår ni hur nära det är?! Och hur många som åkt förbi där utan att veta att hon är där.. visst de var på en grusväg en bit in i skogen, men ändå :(
Då har han åkt på r80, 100m från mitt hus med henne i bilen! sjukt... :/ riktigt hemskt att tänka på, usch blir så ledsen...
**********************************************

Sen har nån mailat mig  om nå modell grejjs.. :P i italien!!! :O shit pommesfrittes.. eller aa, skulle väl maila några bilder osv..hmm vad göra?!
apsvårt sånt här ju... aja de visar sig iaf. :) sen så vill jag väldigt gärna gå på den där festen i Norge också, men tror inte riktigt jag kommer passa in.. =/


en annan gång kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0