skola igen

yes, tillbaka till skolan igen. :/ skulle börjat igår egentligen, men jag hade prov i psokologi som jag inte hunnit träna på... Så jag sket i det (a) :P haha!
Skööönt vare med en riktig sovmorron iaf! har ju bara jobbat hela veckan typ, förrutom i torsdags ;)
mm... hade tänkt skriva blogg hela helgen, men de gick ju inte... hade ganska mycket att skriva då faktiskt, men nu kommer jag inte ihåg vad jag tänkte på.. :P

Så nu har man haft sitt sista påsklov ever, och det visade sig vara det bästa påsklov jag haft! =) väldigt roligt har jag haft!!
Och den här helgen som kommer också bli väldigt händelserik, Karlskoga here we come! =) haha!

Har svenska snart, ska ha nå redovisning om Tack/Hyllningstal, men jag har ingenaning om vad jag ska skriva om!! :O stört hur svårt de är...

Igår fick vi ta bort missan också.. :( lillevän.. <3 hon hade fått massa epilepsianfall de senaste dagarna.. =/ hade inte gått nå å göra åt iallafall... Hon har de bra nu iaf.


jaja, måste draaaaaaaaaaaa

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0