måndag

okay, har vart ganska depp de senaste dagarna, blir så ibland.. ^^

Ihelgen så har jag iallafall inte gjort nått alls typ. Mormor & morfar kom i fredags å hälsade på, igår var de enda jag gjorde var att gå på köpis. Köpte inget eftersom jag börjar bli riktigt fattig :/ har knappt råd med Gislaved alls, borde inte åka över huvudtaget egentligen. Borde spara pengar! :S det är riktigt illa...får bli till å skita i å äta den här veckan då! haha

Igår hade 10 åriga Engla vart borta i 8 dagar, när han från Torsåker erkände mordet på henne & kunde också visa var hon var någostans. (i Gävleborg) :O  usch sånt här är så hemskt! så börjar man ju tänka; "tänk om det hände mig eller någon jag känner.." Fatta hemskt!  hur rädd hon måste vart =/

usch & fy..

mm.. idag så ska jag nog bara va hemma.. hade tänkt åka till köpis idag också, men om jag hittar nå jag tycker om så kommer jag ju bara ha mindre pengar kvar :( Hatar att ha så lite pengar!

puss från en fattig elajn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0