Händelserik helg

Jaa.. som sagt, ganska händelserik helg!
Torsdag

Var i skolan bara, åkte hem, packade lite kläder osv. Så kom susa å hämtade mig, vi skulle åka till sara & elin för att göra klart vår monter till UF-mässan. Gick väldigt bra, å vi vart klara efter nån timme. Åkte hem till sara för att sova, åt lite mackor å så innan vi gick å la oss, vi var GRYMT trötta allihopa!
Slocknade dierkt!

Fredag

Vaknade typ 06.30 eller nått..ASTRÖTT! Ville verkligen inte åka till Bollnäs då, men fick tvinga mig upp iaf. Elin kom å hämtade oss typ 07.15. Framme i Bollnäs 8.30, började göra iordning allt, satte upp alla väggar, och det blev faktiskt riktigt snyggt! Var klara med allt typ 10.30, sen vare bara å vänta. Skiten började ju inte förrän 12 så :/
jaja, kom massa folk då iallafall.. Vi stog där i omgångar, så man stog typ varannan timme. Tiden gick grymt sakta där ett tag, å så var man skittrött också. Sen närmade sig klockan 18.00 å de var typ inge folk kvar så alla började plocka undan. Sen typ 19.00 vare middag, buffé, ganska god mat faktiskt, å så vare fruktsallad till efterrätt, MUMS!
Titti & Roger från Rix kom, de pratade på å var roliga som vanligt =)
Åkte hem direkt efter vi ätit klart, de skulle dela ut massa priser å grejer, men vi drog efter de delat ut priset för bästa monter, för de BORDE vi faktiskt vunnit!! Vår monter var skitsnygg!
yesyes, drog hem i bilen, haha stackars elin vart skiträdd när de kom en ambulans med blåljusen på efter xD Men de skulle jag också blivit om de vart jag som körde! Pappa hämtade upp oss vid Hagsta, åkte hem, satt vid msn ett tag, sen somnade jag!

Lördag

Vaknade tidigt igen, upp med tåget som gick 09.06 mot Stockholm, bytte där å tog tåget mot Eskilstuna, där jag mötte upp jossa,linda & carrå... linda & carrå skulle hem & jag & jossa tog bilen mot E-tuna! Innan de så åt vi på Subway.. ÄLSKA!
Stannade i Örebro för att hälsa på Frazze, han var där med Marie Picasso, hon skulle uppträda på kvällen då. Var där i kanske 20 minuter, sen drog vi mot Karlskoga! Satans mycket vägarbeten där!! jätte jobbigt å köra ju.. Men vi hittade :) Letade fram parkering (gratis såklart) ;) , Träffade på Karro, Saga och Carro(?) utanför också :) å så checkade vi in. Lämnade alla saker, letade rätt på nånstans att äta, hittade Willys, å de blev nån kycklingsallad. Den var INTE okej.. bläääää! Hörde massa ljud länge in i lokalen å där hittade vi på boysen. Gick fram å sa hej å så, sen upp på rummet igen. Kollade på en film på TVn, så kom Erika, Jessica, Ronja & Carro och hälsade på :D Vi flummade på i några timmar, skitkul faktiskt! =) Sen vart klockan 22.00 och vi drog oss ner mot stället (hette de Harrys/ Statt?) Anyway... vi gick fram å ställde oss längst fram innan de börja, de var ganska sena.. =/ Och ASMYCKET folk! shit vad folk trängdes, har massa blåmärken nu efter det! usch...
Giget var skitbra iallafall. Grymt roligt! Efter det så var man alldeles genomsvettig! Gick upp på rummet å fixade lite, sen ner igen. Eller vi satt ju i fotöljerna ett tag där innan. :)
Ganska kul, Marie Picasso kom ut genom logen och såg helt förvirrad ut och tittade sig omkring. Jag bara: "Heej.."
å hon bara: "Hej, du vet inte var toan finns?" haha!
Sen kom Nisse också, och han kände igen mig!! Det trodde jag inte han skulle göra.. Jag hejade på honom först, å hn bara "Hejhej.. men heej! de är ju duu!" HAHA! xD
Sen de där snubbarna som kom upp i hissen 3 gånger medans jag satt där..haha de var väldigt roliga! =P De börja asgarva när Danny kallade mig för KaffeElin xD Sen börja de snacka om kaffe... ^^ De sa mycket roligt iaf :)
Sen så satt jag ensam där, så kom Danny å undrade varför ja satt där, fick förklara lite, sen följde jag med honom ner igen. Men vi kom inte in! :O Alla var ju påväg ut eftersom de stängde, å Matte stog också där nere, men kom inte heller nånstans, så vi gick upp igen, sprang genom hela hotellkorridoren, ner för massa trappor, och ut utomhus, Danny fick tag på nån från köket, de kom och öppnade åt oss, sprang igenom köket å sen in där igen xP haha!
Vart kvar där ett tag till, sen kom vakterna å slängde ut oss :P Gick upp på rummet, sen satt vi typ bara i hotellkorridoren utanför rummet å kollade på massa folk som kom in och ut från olika rum..
Vart förvånad över vissa... speciellt en som sjönk  väldigt mycket i mina ögon då, men jag ska inte lägga mig i. Vet inte vad jag ska tro.. =/ illa iallafall! Erika, Ronja & Jessica drog nångång före 05.00 och vi kom i säng då också ungefär :)

Söndag

Vaknade 9.30, gick upp å åt frukost, gick å la oss igen, vaknade vid 12, checkade ut och drog hemåt. Stannde i Västerås för att äta, de vart Donken som vanligt :P haha!
Var hemma runt 16.00 typ.

Sen idag så har jag bara vart i skolan^^ Börjar tröttna ordentligt nu! uscha...
pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0