Gislaved

herregud.. alltså de har hänt så mycket roligt ihelgen så jag tror jag glömt allt redan xD
men en sammanfattning ska jag föröka med iaf.

Fredag
Jag & jossa åkte till Linda på kvällen..kom fram till henne runt 24.00, gick typ å la oss direkt.. efter lite bråk om att jag ville ligga på golvet xD haha! skit samma.
Lördag
Vaknade tiiidigt.. typ 7.30.. tog bussen som gick 8. till centralen å sen ut mot Södertälje syd där vårt tåg gick ifrån.
Bytte i Skövde, trodde man skulle få se lite gamla vänner, men icke ;) haha! fick vänta där i en timme ungefär. Sen ta tåget mot Jönköping, va där i typ 1 timme, åt på donken, träffade Ronja, Jessica, Lovisa, Erika, Idaa & Micks där också..(sorry om jag glömde nån) xP
Bussen gick 15.00 från Jönköping & vi var framme i Gislaved 16.30, Fia & Petra väntade på oss där. Åkte bil till stugan..började packa upp osv
Jag, Linda & Nathalie gick till konsum och såg oss omkring ;) Köpte typ chips, popcorn & läsk. Gick tillbaka, åkte och åt på en pizzeria.
Tillbaka till stugan, började göra oss iordning inför kvällen. Alltså vakterna där kan ju bara hoppa och skita! satan.. asså de var de värsta vakterna jag mött på! :S
Tur att allt ordnade sig till slut =)
Det bästa var ju att alla kom in! hur bra som helst! Spelningen var skitbra också! ;)
eeh, aa.. sen hände det lite roliga saker, massa roliga kommentarer osv, men orkar inte ta upp dom nu.Gick å la oss runt 03.00.. aströtta!
Söndag
Vaknade runt 10 dagen efter, och Erik fyllde år. Grattis! Åkte och lämnade lite presenter där på dagen. Och en sak är säker, taxi är skööönt! ;) haha! Sa hejdå, och de åkte hemåt. Vi åkte tillbaka till gislaved, satt och åt och väntade på bussen. Den gick typ 15.15, sen så visade det sig att bussen gick enda till Sthlm, så vi satt kvar, även fast vi skulle bytt till tåg i Norrköping (a) höhö... aja kom till sthlm runt 21.00.. 6 timmars bussresa är inget att rekomendera kan jag säga ;P usch!
Vart donken på centralen, och sedan hem. Kom hem ganska precis 24.00 tror jag. Så då vare bara att sova!

pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0