en sån här rolig lista

10 saker om dig själv:
1. Är du singel?
yepp
2. Är du lycklig? det kan man nog kalla det :)
3. Är du utåtriktad? ibland.. :P haha
4.Är du ledsen? inte just nu iaf
5. Är du italienare? nixpixx
6. Är du gravid? haha! det hoppas jag verkligen inte :o
7. Är du full? inte just nu heller, men ihelgen ;) HAH!
8. Är du en cooling? alltiD
9. Är du från Irland? varför skulle jag?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yesboxx

8 saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Maybee ;)
2. Har du någon gång blivit sårad? ooja.. :/
3. Har du nångång tänkt på samma kille samma natt flera gånger?har hänt...
4. Har du gillat en kille utan att berättat de för honom? yes..
5. Har du kysst någon under de senaste 2 veckorna?nää.. inte vad jag kommer ihåg..haha! xD
6. Har du haft en hemlig beundrare?vet inte? :o
7. Är du kär?Näeee
8. Vill du gifta dig när du blir stor?Vem vet? :P

10 saker, 2 alternativ
1. Kärlek eller lust?
oj.. båda tror jag:P
2. Hår eller ögon? shiet.. hår faktiskt xD haha
3. Katter eller hundar? VOFF
4. Några få nära vänner, eller flera "vanliga" vänner?Nära vänner :)
5. TV eller internet?Båda? (a)
6. coca-cola eller pepsi?spelar väl ingen större roll...
7. Vild utekväll eller mysig hemma kväll?Beror helt på...
8. Pengar eller lycka? iiiiiih! vad svårt.. näämen lycka såklart..men jag vill ju ha pengar också.. =P
9. Dag eller natt? Natt
10. Msn eller mobil? BÅDa! klarar mig inte utan nått av de!

10 "har du nånsin.."
1. Blivit upptäckt när du försökt smita hemifrån?
hehe nää
2.  Brutit ett ben? nope :)
3. Gjort något du ångrar? ooyes.. =/
4. Hoppat bungyjump? Nej, men jag VILL!! :D satan vad kul de skulle va!
5. Ljugit för någon du tycker om? mjoo =/
6. Ätit en hel tårta? nejje :O
7. Gjort bort dig offentligt? haha! ett antal gånger.. ;P
8.  Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Aldrig i livet
9. Gråtit när ett husdjur dött? Jaaa, senast typ igår.. :/ missan <3
10. Velat försvinna? Har också hänt några gånger.. ^^

10 senaste
1. telefonsamtalet du gjorde?
till sandra
2. telefonsamtalet du fick? anna
3. personen du var med? vet inte xD
4. Roligaste grejen som hänt? oj... så otroligt mycket! ;)
5. Personen du smsade? elin engblom
6. du kysste? oj.. måste vart robin.. :O
7. Du skrev till på myspace? JONAH! :D
8. Du kommenterade? Natys bdb, tror jag..
9. du tillbringade natten med? öhm.. jossan! i torsdags.. ;) haha
10.  Du kramade? don´t remember..

YEEEEEEEEEEEEAY vad roligt.. Nääe ska sova nu. :)
natti PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

MEEEEN ELIN VAFAN!?!?!?!?!?!????!?!!? :O

2008-04-03 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0