30 april/ 1 maj

heyheyhey everyone.. ^^

haha jag som har så otroligt många läsare ;)

skit samma! Idag vare skolan, sen hade jag håltimme mellan 11 & 13, så jag åkte ner på stan & träffa Linda. Vi åt på Subway, de var MUMS as always :) Sedan följde hon med mig tillbaka till skolan, hade PA sen åkte vi ner mot körskolan, för jag hade körlektion! haha, vart lite förvånade faktiskt att Linda vågade åka med mig.. :P Hon tyckte jag var duktig! yeeeey!

Efter det så åkte vi ner på stan, bytte buss & åkte till köpis en sväng. Hann inte vara där nå länge.. men vi hade kul ändå ;) haha!
Åkte hem, fixade å städade lite, jossa & linda kom ju senare på kvällen. De had köpt med sig TACOS som vi fixade iordning :D MUMS det med! Sen tog vi in pållarna, spelade fotboll (asroligt!) och sedan in och kolla Topmodel. Det är kul att se på :)

Sen har vi bara suttit å snackat massa "shit" x) De lämnade mig här helt ensam i skogen för typ 30 minuter sen... Vad ska jag göra nu då? vavavavava?

16 maj gäller det... usch!

neej, ska nog sova snart.. ska upp typ 7 imorron så, eller idag blire ju ^^

Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0