29 april

heluu...
idag har jag vart i skolan.. hade bara 3 lektioner, eller 2 egentligen.. så de var skönt.! Stannade kvar ett tag på skolan å gjorde nå religionsarbete. Sedan åkte jag & sara ner på stan. Åt mcflurry på donken, satt ute i solen. =) naaajs! Gick runt å kolla i massa affärer, sedan blev klockan mycket och jag gick mot tågstationen. Satte mig i solen utanför och kollade på folk :) Fick vänta lite längre än jag hade trott, men de var ju lugnt ;D
Susa kom också! hon solade med mig.
Sedan vart klockan runt 16.30 nånting och lindas tåg kom. Hämtade henne och vi gick mot bussen, åkte till köpis. hälsade på jossa, åt pizza på ikea, yummie!
seeen så gick vi runt å flummade bara. Seriöst, när man är med linda så kan man inte hålla sig för skratt en minut ens! xD haha shit, hon säger så roliga saker x)
Köpte förövrigt 2 bikinin, så nu måste
vi iväg!! ;) Iallafall jag.

Åkte hem.. har ridit och inte gjort så mycket mer.. Imorron blire bara skola.! Efter de blire väl stan eller nått, ska ha körlektion kl 14.50 så de är bara att vänta. Snart uppkörning! :O AAAAH!

yeye.. usch, jag måste bort ett tag känner jag.. bort från all stress! Snart studenten! =) wohoo!

Alla som vill får komma hem till mig då ;D haha.. 13 juni!

Usch vad trött jag är.. ska fan sova snart.. måste duscha osv innan...
puuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0