2 april :)

Har bara vart i skolan idag, hade ju religionsprov.. haha vet inte riktigt hur de gick men de visar sig :) Åkte till köpis efter skolan, hejade på jossa som jobbade och så köpte jag en sån där orange linne/topp på gina som vi ska ha på fredag på mässan i Bollnäs. Kommer bli grymt hett ;D haha! Köpte leggings idag också.. svarta.
Helgen kommer nog bli bra... kommer bli skitskraj när jag ska byta tåg i Stockholm, ÄR HELT SJÄLV JU!! :O jag kommer springa runt där å virra runt tills jag missar tåget säkert! =/ det blir inte bra alls...
Hoppas det löser sig iallafall. =)

Ska ju te Karlskoga på lördag, skönt med krog-gig måste jag säga, mycket roligare än vanliga :P höhö! Sen så är ju hotellfrukosten extra plus bara! SÅ GOTT!! :D love it!

Har dunkat Svalan & Jag hatar dig på högsta volym nu i mitt rum! maha! Men de är så grymt bra, man tröttnar aldrig..

Du e så jävla bra

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0