16 april

Är grymt förkyld nu! Jättetråkigt å jobbigt.. =/ usch skulle verkligen behöva den där nässprayen jag köpte för några veckor sedan ;)  Har vart i skolan idag iallafall, sen hem till farmor & farfar och åt lite mat, och sedan vidare till jobbet. Idag kom det väldigt många som jag kände och handlade.. :O eller folk som man typ inte sett på flera år.. men de var kul :)
Jobbade från 17-21 så de var ganska lite.. men skrev på lite mer papper om de jag jobbat extra.. wohoo! :D moneymoney! weeiii, jag som verkligen behöver pengar nu också! Så de var BRA!

Mamma kom och hämtade mig efter jag slutat, åkte hem, har ätit en baugette (muums!) och nu sitter jag här :)
Sitta här var väl ungefär det jag hade planerat för resten av kvällen också.
Ska vara hemma från skolan imorron, har bara en lektion, marknadsföring, den börjar typ 13.30, plus att vi har per, jordens jobbigaste människa, såå jag stannar hemma ist =)
Sen ska mamma iväg med Siilkus till Uppsala igen, typ återbesök, de ska kolla hur allt har läkt osv. så jag är hemma med vovvarna :) kom gärna förbi.. kommer nog ha ganska långtråkigt imorron...

pussis =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0