Söndag.

Igår var jag & susa på köpis å kollade in våra Brynässpelare ;) så söta så allihopa. =)
Vart bara jag & susa eftersom sandragay var mä dingtuna.. å jossa nere i mariestad med linda å kollade in erik.. :P

missar dom Brynäs Line Up! :O men men.. :P Next year ;]
På tisdag börjar äntligen elitserien igen! <3 Fast dom får börja med borta match mot luleå, sen äre första hemmamatchen på torsdag mot linköping. Stryk ska dom ha! xD Right?

Öhm.. juste, igår var jag hemma hos susa på kvällen å kolla tv å film, vart Snuten i Hollywood, Svensson Svensson, Mr.Bean och sedan Kocken.
Innan Svensson Svensson började så nästan sprang vi te lågan å köpte chips.. :P Vi hade 15 minuter på oss..
Vi missade lite i början bara.. =)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Kanske drar förbi köpis en sväng.. får se. :)
Förrästen, Ola var på Bobster typ igår eller förrgår.. :P HAHA det grymt kul å se! han har sån rolig dialekT! å han sjöng S.O.S    yeeeeeeey!

euum... snart fyller jossa 20.. uscha vad du blir gammal.. :P haha! 

Veckan blir väl ungefär som vanligt.. Nästan.. ;D hehe.. Helgen blir nig grymt kuL! =D

ByeBye..

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha ja, vi var ju tvugna att stötta sötnosen i det regniga Mariestad ju! Nästa år är jag klart med!
Börjar bli kärringvarning på mig nu känner jag XD

2007-09-30 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0