Loka :)

Haha, kom inte på nån bra rubrik så jag tog de första jag såg på bordet, Loka :P Inte för att det är jag som gillar det, men den stog här iaf.

I onsdags var jag, susa & jossa te sthlm.. Jag & susa åkte bussen, kom fram vid halv 11. Träffa jossa & linda som redan va där. Sen gick vi mot scandia bion, va lätt å hitta ju, på drottning gatan. =)
yees.. jossa snackar med massa folk där, om vi ska få komma in å kolla på föreläsningen som erik skulle va mä på, men hon visste ju inte förrän alla hade kommit. (var ju egentligen bara för nån gymnasieskola).
Men det gick bra ändå!
Haha! vi stog utanför å väntade på erik & jonas.. vi visste inte vart dom var, så jossa ringde.. ^^ :P
å hon bara: han svarar inte... =(
Så kommer susa bara: Nämen..!
Alla bara: HUH??
Så visar det sig att erik & jonas kommer i en taxi precis bakom oss! :D haha de var kuL!
Vi fick komma in å kolla när dom sound checkade, fräntfränt! Bara vi 4 där :D
Sen så var det slut runt 17.00, så vi sa hejdå, gick te cityterminalen, kollade vart bussen gick ifrån.. å så gick vi å köpte lite dricka osv på hemköp, nere vid åhléns.. Där fanns nånting bland det roligaste jag sett! RULLKORGAR!! HAHAH! alltså såna vanliga korgar vi har å BÄR på när man handlar? Såna hade som på jättesmå hjul å gick å drog efter sig.. xD Mobbat!
Sen sa vi hejdå till linda, (Du glömde inte att läsa Norrlandsnytt väl?! ) HAHA! :D Så gick vi å väntade på bussen å åkte hem. =)
yäsyäs...
Sen igår vare skola som vanligt, å HOCKEY på kvällen! Hur skönt som helst å gå tillbaka till Läkerol å skrika halsen av sig :D Och det lönade sig ju, 9-1 vart det! UTKLASSNING!!!
Hahaha den matchen var oförglömlig <3 weeiii

Sperrle va hur bra som helst i målet!
Brynäs - Linköping

Period 1: 1-0 Micke Lind (13.32)
Period 2: 2-0 Daniel Widing (01.35)
3-0 Juuso Hietanen (03.11)
4-0 Pavel Brendl (05.18)
5-0 Daniel Widing (10.17)
6-0 Pavel Brendl (16.21)
Period 3: 6-1 Fredrik Emwall (02.54)
7-1 Pavel Brendl (03.55) Straff
8-1 Mikael Lind (08.33)
9-1 Daniel Widing (15.23)

Jag säger bara en sak: "SÅ GÖRA VI NÄR VI KROSSAR LHC" =D haha!

Widing & Brendl gjorde 3 mål var alltså.. Grymt!
Juste! Idag när ja å susa var på nian idag, så såg vi Juuso Hietanen! Han är hur fin som helst! =) hehe han såg att vi stog å kollade på han.. men man kan ju inte göra annat? ooops.. :P
Sen så gick jag & susa till telenor, då kommer han & Kankanperää å går förbi! Haha å Juuso kollar in där å så råkar jag kolla upp precis samtidigt! xD

Imorron bär det av till Hudik med susa (kanske sandra) :D Kommer bli kulkul! =)
ByeBye.. ; ]


Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha klockrent skulle jag vilja påstå=) och tack Birgitta!

2007-09-30 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0