Klockrent!

oooooja! Brynäs spelade mot Luleå borta idag, 2-5 vart det! :D Kanske hur bra som helst!
Första perioden:
0-1 Jörgen Sundqvist,
0-2 Andreas Dackell
Andra perioden:
0-3 Peter Nolander
Tredje perioden:
2-4 Lars-Erik Spets
2-5  ?

haha så vart det iaf.. :P  På lördag gäller det! Första hemmamatchen för denna säsongen! (sorry att jag tjatar om det, men det ska ju bli skitanskul! )

Imorron bär de av te Sthlm ! Kommer bli kul, jag, susa, jossa & sandragay åker dit över dagen. =)
That´s  Lovley! xD
Vem vet, man kanske ser nån kändis? :O ;D

Juste ! Lära citera lite av Dannys blogg idag.. :P

" jag har idag suttit och läst igenom ca 200 brev som jag inte hunnit sprätta! Det tar på min hjärna. haha. Behöver ju glajjer egentligen (glasögon) så huvudvärk är en biprodukt som jag får utså en liten stund.
Men den egentliga "huvudvärken"  kommer stundtals när jag öppnar ett, som jag valt att kalla det, sorg/kärleks brev. Ett brev som är ganska laddat med smärta från en ung tjej (ja, det är sällan killar skriver) som tyvärr får stå ut med hämska saker, och då pratar jag inte bara om mobbning. Jag kan ibland inte hålla tillbaks tårarna i ögonen och blir arg, ledsen, motiverad att försöka ändra saker och ting.
NEJ DANNY DU KAN INTE RÄDDA HELA VÄRLDEN,    jag vet, men jag vill...(Kanske därför jag är sån sucker för HEROES som går på 4an? vem vet? )
Jag vill hjälpa till. Jag vill inspirera och jag vill att alla bara ska leva utan en rädsla. Det kanske är för mkt begärt?!
>>PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN<<
"Hej Danny var namnet, jag är 21 år och jag vill rädda världen."
-Ställ dig längst bak i kön till vänster under skylten "Hybris och Megalomani..."

Sötnosen ! =) Han är för underbar den där Danny :P

Nu blire sporten om jag inte missat den, sen duscha sen sova. =)

Puss & natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0