HUR BRA SOM HELST! <3

Haha, den här helgen har vart den bästa på vääääldigt länge!
Jag  & Susa åker från Gävle 13.15 igår mot Hudik för att se Danny & co på statshotellet.
Kommer fram vid halv 3, lämnar sakerna på rummet, å går å äter maat! När vi kommer tillbaka så ser jag en bil långt fram som de hoppar massa folk ur. Jag bara: Äre dom?
å susa såg inget heller.. Men så när Jonah hoppade ut så visste vi att de var dom :D yeeeey!
Danny kommer ut ur bilen, kollar på mig, kollar på susa, kollar på mig igen. å så bara: Näämen! jag är ju blind! :P
haha! Så står vi där å snackar lite, så får vi reda på att Göken tydligen gillade vädret vi hade då. (Det regnade å var skit kallt) :O Helt konstigt! Men så kan de gå.
Sen så gick dom in, dom hälsade på alla andra där inne, å så checkade dom in. =)
Jag & Susa gick upp på rummet å väntade på att allt skulle börja, gick lite tidigare, eller aa ganska mkt tidigare men skit samma, för att höra soundchecket. Danny kommer å ska gå in dit.. å han ser ut som en igelkott! Jättesöt frilla! (y) Sedan blir vi insläppta till scenen, jag & susa sitter på ett barbord bröve scenen så vi ser sketansbra =)
Hej å hå, klapp klapp så var första giget över. :P Signering efteråt :)

Sen vare ju meningen att susa skulle åka hem, för att hon inte hade pengar till att sova över, så jag följde med henne till tågstationen en bit. Så lämnade jag henne, jag själv skulle försöka hitta nått å äta, vilket inte var det lättaste^^ Lära gå te hon i receptionen å fråga vart man kunde äta. :P Som tur var så fanns det en pizzeria en bit bort. =)
När jag står där å väntar så ringer mobilen -dolt nummer- , euum, så vare susa! Tåget var inställt å det gick tydligen ingen buss heller. Så hon vart kvar med mig. :P Vi gick tillbaka till hotellet, kollade på SvenssonSvensson & Mr.Bean och åt upp min efterlängtade kebab =)
Vi började göra oss lite iordning inför andra giget, så ringer Jocke, han stog nere i receptionen helt ensam så jag lära gå å hämta upp han =P Snackade med han lite, så vare Ondskan på 4an medans, så då fick vi se Danny där också. Kommer inte ihåg vad klockan var när vi gick neråt mot baren, men tur vare iaf att vi gick precis då!
Typ 30 sek senare kommer en vakt och stänger igen porten så man inte ska kunna planka in på konserten.. men det råkade vi ju göra ändå.. oops.. :P
Men vi klarade oss ju skitbra! haha ena vakten var stor som ett hus, jag är rädd för han. (a) haha! Så vi slapp visa legg å betala 100 kr som det kostade att komma in =)
Jaojao, vi fick en varsin dricka av Jocke, tack! Sen så tog de ju ett tag innan Danny, Göken, Jonah & Joel kom upp på scenen, men de är värt å vänta!
Tillslut så va de dax! Ganska mkt folk där faktiskt, kulans! Och KANON konsert som vanligt!
Efteråt så var det inte så lång tid kvar tills dom stängde, Danny kom ner och var social =D Vi stog å snackade med Göken, Jonah å alla andra, Vakterna började slänga ut massa folk, eftersom dom skulle stänga. å så frågar vakten Danny bara: äre efterfest nu eller?
å Danny bara: Jaa självklart!
å Vakten: Okej, vilka ska med då? Alla som är här? (Pekar på oss) :P
Danny bara: Japp
Resten får ni räkna ut själva! ;D
hade iallafall en av mitt livs roligaste kvällar! <3 En sån kväll glömmer man aldrig!
Kvällen slutade med att jag & susa gick därifrån runt 06.00 imorse xD
och Danny skulle vara i Linköping idag, så han åkte 7 imorse.. han fick väl typ 40 minuters sömn. (Om han sov) :P

TACK PÖJKS! <3

Joel: "Att sova under bord är underskattat!"
          "Alltså, jag har 2 kuddar i min säng, å den här är fan skönare än båda mina kuddar"
          "Jag ligger å funderar på vad den där spegeln heter på IKEA,   -pekar på spegeln på väggen- , asså                           bokhyllan heter ju bokhyllan Billy.."

Göken: "Jonah Nilsson är böög" (skriker ut i hotellkorridoren) :P ooops..
                Göken snackade väldans mkt om rövhår också.. euum.. aja..  -PöÖöH-

HAHA eller vad säger du susa? ;)

Danny: "Asså, fan va jag vart sugen på donken nu asså.. Har dom öppet nu?" (Kollar på klockan å den var typ                         05.30 eller nått) :P

Sedan hände det ju självklart massor med roliga saker & dom sa hur mkt roligt som helst =) Men jag orkar inte skriva nå mer.


Vi vaknade vid 9.30, gick å åt frulle, sedan kolla vi lite på tv, checkade ut å vandrade mot tågstationen.
Så nu är man hemma =) Har inte sov så mkt, men det vare verkligen värt! <3 Sötnosen! weeiii!

C Ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0