Fredag = HELG!

Yes.. äntligen helg igen :D Veckorna går grymt fort nu måste jag säga.. :O meen, det är ju bara bra, så man tar studenten fortare ;] hehe..
Idag var jag i skolan som vanligt, efter den så gick jag & susa ner på stan, såg massa folk, å väntade på sandra som kom med bussen senare. Hon skulle träffa "dingtuna", som egentligen heter jonas, men dingtuna låter roligare :D haha! yäyä.. träffa han vid tåget, runt 4, sen ner på stan, hämtade hockeybiljetterna till första matchen ;D
Förrästen, visste ni att Wikegård har tippat Brynäs som elitserievinnare den här säsongen? ;) Bara att hoppas att han har rätt :D
På tal om Brynäs så kommer laget till köpis imorron, kommer bli kulans =) Sen kanske jag ska ut på kvällen, om jessica hänger med mig. :)
aaww! nästa helg blire Hudiksvall ;D Danny 2 gånger på samma kväll, det kan inte bli bättre! =D

yeeeeeeeeeeeeeeey

sen får vi se vad som händer resten av helgen.. slappa förmodligen.. :P

juste! Ola kommer te köpis den 7 oktober ;) goodisch!

See you later aligator! ^^ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0