yääs

Var på fest hos jossa i fredags! KulKul! :D Det va mkt folk å de gillar jag :) Jag, Sandra, Susa & Stina kom dit runt halv 8. Sen nångång mellan 9 och 10 började de komma massa folk. =)
HAHAH Sandra tappade bort sin mobil ett tag där..å så letade hon i ugnen efter den xD cp!! :D
Herregud.. vissa var helt borta.. :P Men det löste sig ju iaf. :)
Sandragay va helknäpp som vanligt :D

Och typ heela kvällen fick jag frågan " Men elin hur känns de här då? "  Och varje gång vart svaret lika, nämligen: "Jag bryr mig INTE!! "  Så äre... så nu vet alla det.. :P haha! Skit samma..
Festen var iallafall hur kul som helst! =) Jag vart lite av en fotograf där också.. Vissa ville inte va mä på bild alls.. typ edvall.. xD

euum...Sov te 11 idag, sen åkte jag till fältis som hade ponnyhoppningar. Cactus är den sötaste ponnyn som finns!! <3 Sötnows :D weeiii ! Sen så idag har jag typ inte gjort så mkt mer... eller övningsskört har jag gjort. =) Kulans!

ÅH!! Danny kommer till GÄÄÄVLE!  Den 24/11 på Olearys. =)
Sen kommer Ola oxå dit, men de va inte lika kul... :P Han kommer iaf den 10/11 tror jag de var. :D

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAJ =D

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jo blev en jävlans massa folk där ett tag haha :D och edvall kom med på ett hörn han också! danny den 24/11 = bokat och klart :D

2007-10-16 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0