Rubrik

Skolan idag.. Jag å susa flummade på om helgen xD haha! "Jag har alltiD vela träffa Jonah Nilsson wooh wooh"
Klockrent!
Sen så idag har de inte vart nå speciellt.. hade stadsvandring på stan.. ^^ :P En liten del av det var faktiskt interssant. =) Slutade runt 14, så jag å susa gick ner på stan å kollade.
Kom fram till att jag var hungrig & vela ha mat från subway. Grymt good mat alltså! :D HAHA men innan vi kom fram dit så ser vi Jonathan Carlsson stå å ta mat vid wookstället, å jag bara: Men han kan ju inte vara här ensam, han måste ju ha nån med sig!
Vi börjar kolla runt men såg ingen, susa höll koll på vart han satte sig, å sen så står de en kille framför mig, som ser ut som typ vem som helst.. Men det var inte vem som helst! :O Utan Alexander Sundström! 
Det ända ja kunde tänka på nu, var: "Sa jag nått pinsamt nu? Har jag sagt nått till susa typ: Håll koll på var Carlsson sätter sig eller nått sånt.. " Men jag tror inte jag sa nått sånt.. :P Tur de! Det var kul iaf!
Och för alla nyfikna kan jag berätta att Sundström inte har OST på mackan! WHAT? tänkte jag då.. :P Men han lära väl tänka på formen ;) Yeees...

Sedan så gick vi därifrån när jag ätit klart, å sen vidare mot bussen hem. Utanför Stadium så möter vi Daniel Sperrle som går och snackar i mobilen.. :P Så 3 brynäsare på en dag, inte dåligt ;D
Matchen igår behöver jag väl inte säga nått om.. ^^

Kom hem från hoppträningen för ett tag sen, gick ganska bra faktiskt. =) Har ju inte vart med på några veckor eftersom han vart lite halt. Men det gick bra idag.  Stark va han :O
euum... imorron äre väl skola som vanligt^^

Ska duscha nu, sen nattinatti.
Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0