Lördag =)

Idag vare hockey :D
Fick sms om att sandra inte kunde följa med, så jag hade en biljett över. å ingen ville med :O Vem vill inte gå på gratis hockey liksom? Nää ingen ville, så jag sålde den utanför Läkerol för 100 spänn :D BRABRA!
haha å jossa & linda åkte ner till skåne idag, eller värnamo^^ för att kolla erik såklart ;) Vad annars liksom? :P haha!
Jag VILLVILLVILL åka till Uppsala på onsdag! MÅSTE!  Det får lösa sig på nå sätt. Annars får jag uppleva tågstationen på natten i uppsaLa.. ^^ xD
JUSTE! Hockeyn ja =)
Brynäs-Mora matchen började klockan 14.00.  Det var en mkt spännande match & en GRYYM STÄMNING!
- Tack vare HockeyFesten, som hade 5 årsjubileum ;) GREJATNS MATCH iaf! :D
Brynäs vann ju såklart, med 4-3, å Brendl fick matchstraff i andra perioden. Han är ju som han är ;)
Men en jätterolig match iallafall! =)
Ni som inte va där missade nått! Publikrekord vare oxå, 7911 personer ;D Kanske hur bra som helst! :P

Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. får väl se. :) ByeBye

image3

Saknar dig..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0