hoho

yoyoyo..
Schuul today också.. väldigt slapp dag faktiskt.. hade 2 ½ lektion..:P
Och så hade vi debatt på geografin! :O haha de var faktiskt jättekul, brukar ju inte vara för sånt, men det gick. =)

Igår hade jag hoppträning, det gick jättebra! Även fast det var HUR NÄRA som helst att jag åkte av! haha han bara bockade å sparkade bakut samtidigt.. xD Så kan de gå! På lördag blire TÄVLING! :D
yayye!
Samtidigt som jag hoppade runt igår så spelade Brynäs mot Timrå hemma i Läkerol <3 Skulle det bli ännu en förlust? - Nejdå! Killarna hade stenkoll ;D Dom vann med 4-0 så nu är vi förhoppningsvis tillbaka igen!
Sperrle höll nollan, å alla var glada! (Förrutom timråsupportrarna kanske) ;) haha!

1-0 Daniel Hermansson - Hans mål var kanske hur snyggt som helst ; )  
2-0 Juuso Hietanen
3-0 Mathias Månsson
4-0 Pavel Brendl                            KLOCKRENT HELT ENKELT!

På lördag blire även födelsedagskalas :D Susa blir 18!! =) YEEEEY! -grattis i förskott- :P
Då blire först tävling på morronen, sen hem å grejja, sen till susa, dra till hockeyn, partajja lite, å sen ner på stan =D
Brynäs spelar alltså mot Frölunda då. :) yäsyäs... euum..

ELIN LÄNGTAR TILL 24 NOVEMBER!! :D haha! <3

Och så vill jag  ha SNÖÖ! =)  Fatta mysigt nu.. weeiiii
 C Ya DudääÄ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0