Heart.Beats

Vart på köpis idag, euuuuLa va där :D haha! Han är frän! :) Ny skiva å allt.

Igår var jag, sandra, stina, å carro (i stinas klass) ute på krogen å härja. =) Vi va på svarte, å så ena vakten där var på halkkörningen samtidigt som mig! :O HAHA jag visste ju att jag sett han förr, men kom inte på var ifrån, så jobba han där.! Träffade massa roligt folk :)
Juste! Det var en 30-åring som stötte på mig hela kvällen, fick damP! :O Störd! Sen så kom det 3 killar fram till oss å bara: Hejsan, vi E inte här i från, Ska man gå till Goya eller Heartbreak? DJURGÅRDARE! :O AAAAAAAH!
Mamma kom å hjälp mig kände jag nästan, typ snälla slå mig inte (a) haha! Men den ena var faktiskt trevlig.. Han va från Bomhus.. :P höhö
Det är ju fotbollsmatch idag på Strömvallen, Gefle-Djurgårn.. ^^ 4000 djurgårdare kändes inte sådär jättekul. =/
DOH!


When angels, no longer fly
When tears run dry,
I´ll be over you

Jag brukar inte ha nå intelligent å säga.. euum, lära komma på nå.
Hoppas på att det kommer upp fler datum för Dannys konseter, han är ju VARMT VÄLKOMMEN till Gävle ;)

yesyes, men nu ska jag keeeeeeeeeeka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0