schuul

Sitter i skolan nu och har otroligt tråkigt! Har bara svenska kvar, å jag har haft en lektion, geografi. Kommer bli tråkigt nästa termin, för vi har ingen geografi då, magnus som är hur cool som helst! doh..!
Min dator har iallafall pajjat.. mm, vet inte vad som är fel.. Behöver nått snille på datorer som kan laga..

Mamma har ju fyllt år också, weeiii :) euum, hon har inte fått min present än, för jag måste ha en DATOR innan jag kan göra det.!

Helgen kommer nog bli grymt bra! Danny kommer till Olearys imorron! :D
Synd bara att han har jätteont i halsen.. =/  Hoppas han blir bättre snart! yeyye..
Men först imorron ska jag gå på köpis med susa, :) Sen hem å göra iordning en massa =) KUUL !

yäääs, nu ska jag fortsätta ha tråkigt här.. förrästen, det har snöat en massa idag! =) Kommer nog inte ligga kvar, men ändå!

Kanske ska sova lite innan svenskan börjar, finns JÄTTESKÖNA fotöljer här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0