Så glad! (och huvudvärk..)

Igår fick jag veta en sak Danny sagt om mig i lördags, när jag frågade en servetris om Danny var där så sa hon att han var det, å då frågade jag om hon kunde hälsa från Kaffe-Elin. (JAG) :P
Så gjorde hon det! haha hon hade sagt typ; "Det är en tjej där uppe som säger att jag ska hälsa från Kaffe-Elin"
Då hade han sagt: " Jaha, Elin, men då måste jag upp och hälsa."
Så hade någon anna där nere sagt " Vilken Elin?"  Då hade Danny sagt: " Hon är den sötaste tjejen i stan och världen ! "
haha! vart SÅÅ GLAD när Karro berättade det igår! Han är så SÖÖÖT!

hehe, så jag är jätteglad för det! Men idag har jag ont i huvve, har en lektion kvar, men funderar på att åka hem. ^^ Får väl se, sen kanske det blir Falköping iallafall! Jossa & Susa kanske följer med. HOPPAS!  muhähä ;) Kommer ju bli hur kul som helst! Sen äre ju Idol-final dagen innan, så då är vi redan i Sthlm så.. why not? ;D

Nääe.. euum, ska göra nå annat nu.

Kram ! Och PUSSdig :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Falköping here we come :D

2007-11-28 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0