Helgen

Tänkte berätta lite mer om helgen.

Den var ju hur kul som helst! (Men inget slår ju Hudik, så ni vet! ) ;D
Iallafall så skulle vi till Olearys, EeeuuuuLa skulle komma dit, så why not?
Jag & Jossa kom dit väldigt tidigt, men de var ju tur att vi kom när vi kom, right? ;) Och hellre för tidig än sen, och kanske inte komma in alls. :O  yeye...
Så vi satte oss där uppe, kollade runt lite på folk, å så vare hockey på TV, och det är ju alltid kul! När vi suttit där i kanske 10-15 minuter, så får jag konstiga blickar av Jossa som jag fattar nada av,  men efter ett tag så vänder jag mig iallafall om och ser en blondin... Tänkte: "den där snubben har jag sett förr",  hann nog inte ens tänka klart den meningen innan jag såg att de var ola... xD haha
Så han satte sig typ 2 meter bakom mig vid ett bord och snackade med massa vuxna människor, så man vågade inte störa! Dom satt å snackade ett bra tag faktiskt, själv satt man ju å kollade lite bakåt då & då.. :P haha!
Sedan när han skulle gå så tiggde jag åt mig en kram, eller tiggde inte så mycket.. Frågade bara! muha!
Sedan öppnade dom där nere, tog plats väldigt tidigt.. men men.. xD Kollade på massa folk, många man vet vilka det är men inte känner egentligen!  Upptäckte att Frazze var där! :D Han är störtskön! =)
Ola hade med sig bandet, bestående av en del av Ramsells.. Vilka 2 av dom vi lärde känna lite mer senare under kvällen.. ^^ Han körde sina låtar å schopp så vare över, å Frazze plockade ner allt igen..Han lovade oss efterfest på hotellet, som var värsta skabbhotellet, men anyway.. Vi väntade på baksidan av Olearys och stog där ett bra tag.. Innan man hör Frazze bara: "Fryser ni?" Det gjorde vi såklart, var KALLT ute ju!
Så säger Frazze bara: "Men ta min rumsnyckel och gå upp där så kommer vi lite senare"
JÄTTESNÄLLT!
Så vi gick upp där letade reda på rummet och vipps så kom Jocke Ramsell, Martin & Frazze =) Vi hade väldigt trevligt skulle jag vilja säga.! :)
Sen att jag & susa kom hem runt 08.30 dagen efter är en annan historia ;)

haha! Yes, så var helgen... najsnajs!
Skolan idag bara... LÅÅÅÅÅNGTRÅKIGT! uscha.. vill ha jullov! =)

Elajn.89: Du ska få värsta fräna saken när vi ses! Du kommer skratta! ;D

Danny: En kaffe pryl? :P

haha så sött! =)
weeiii hays

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha ja det var klockrent=) Frazze är ju kung asså :D

2007-11-14 @ 01:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0