...

Jag är SÄMST på att komma på rubriker !

Iallafall så åkte mamma med silkus till uppsala idag för att kolla hans knä. Tvingade mig själv till skolan, vilket inte gick så bra eftersom jag tänkte på honom hela tiden.. å hade tårar i ögonen hela dagen.
Usch vad jag grinade innan skolan började... men jag klarade som sagt inte av det. Gick hem efter andra lektionen, ioförsig så missade jag bara svenskan men skit samma. orkade bara inte !
Dom opererade honom där idag också, förhoppningsvis gick det bra, men dom vet ju inte själva vad som egentligen har hänt.
BLÄ, jag har gått och mått illa hela dagen å haft jätte ont i magen pga av det..  Hoppas det värsta är över nu..

Skolan idag då, hade geografi & organisation&ledarskap. TRÅKIGT!! Håller på med nått stort arbete på geografin om globalisering! Jag kan INGENTING!

tralalala
idol på tv nu... lyssnar lite bara, å kollar ibland :P

JUSTE! Det är typ snöstorm ute..!! eller inte det snöar iallafall. =) myyyys!
Jag vill åka till Strängnäs imorron.. men jag har inte råd... Skulle behöva en Dannykram nu faktiskt...SAKNA!
wellwell, man kan inte få allt här i världen.


If only you, would know how I´m hurting... ALL for you <3




Nu ska jag tillbaka till idol.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0