DANNY

Yäs, igår vare dax :D Jag,susa, jonte & sandra åkte till Uppsala runt 19.50, från statoil ;P
Kom dit, åkte runt en jävla massa för att hitta stället han skulle vara på.. Åkte på massor med olika vägar.. xD Men tillslut kom vi rätt å hittade rätt ställe. Så då åkte vi till tågstationen å parkerade bilen. Gick tillbaka till Lotus, å väntade.. å väntade å väntade... :P Det kom mer & mer folk.. Och tillslut vare dax. Danny gick inte på scen förrän typ 01.00, lite jobbigt å vänta men skit samma, de är ju värt de. :)
Karro & Saga kom oxå. :) å det var GRYMT mycket folk! Shittans va folk tryckte på bakom!! :O Haha, Karro & jag typ låg på scenen en del, eftersom folk tryckte på så mycket.. :O
HAAAAAAAAAAAALLÅ!?!?!! liksom.... xD DOH! Vissa är ju helt störda.. men men..
haha jag va ju tvungen å typ stå å hålla emot med knäna mot scenen för att jag skulle kunna stå upp.. å nu har jag värsta blåmärkena där.. Det gör jätteont!
Så kan de gå.. :P
Efter han sjungit klart så drog dom iväg nånstans, hann inte riktigt se vart men aa.. =P Vi hämtade jackorna, gick ut å väntade å efter ett litet tag öppnas garageporten å ut kommer..... JONAH!!  Yees, han typ hälsade på alla å efter kom en stor bil och i den satt Danny, Göken & Joel. Juste! Frazze satt ju i den oxå! Eller han körde.. Värsta fränt :D
Så åkte dom därifrån, och vi gick mot bilen. Tydligen hade dom sovit på hotell... Konstigt egentligen ju eftersom de är så nära till Sthlm därifrån...
Kom hem efter 04.00 nångång iaf. =) Rolig dag !!

PUSS HEI

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åååååå Frazzo =) Saknar honom och dom andra söta pojkarna... 24:e it is!

2007-11-09 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0