Danny :)

YEAH!

Lördagen började med att öh, jag å mamma skjutsade anna till jobbet, sen hem å duscha å fixa, sedan iväg på hockey, Brynäs spelade mot Luleå. & Brynäs vann med 2-1 efter sudden! Skitbra! Det vart ju ändå 2 poäng å det ska vi vara glada för. :) Nu äre dags att börja klättra i tabellen boys!
Pappa sa att Salle tydligen har blivit utlånad, han är inte tillräckligt bra^^ Äre bara jag som missat det? :O

Efter hockeyn åkte vi hem, fixade ännu mer å åkte in till stan igen och till Olearys ;D Familjen åt lite där innan så vi åkte dit till 20.00. Satt där i typ 25 minuter, fick nån konstig känsla och bestämde mig för att resa mig upp och gå & kolla om jag såg Danny nånstans.. Och VIPPS där kom han! Gående rakt emot mig :P
Han vart glad över att se mig, å fick värsta björnkramen, alltså helt seriöst, INGEN kan kramas bättre än Danny! =) Love it! ;)
Han fick ett skärp av mig som det var norrlands guld spänne på.. och det var öl öppnare i det, han tyckte de var skitcoolt å bara " Nej, men äre sant?! :D Finns inte sånna här å byxor också?" haha, att se han glad gör mig glad!
Sedan bestämde han sig för att hälsa på familjen, som satt vid ett bord längre bort.. xD haha det var roligt, men pinsamt på samma gång.. Var tvungen att be han om ursäkt några gånger sedan efter, men han bara" Nej men det är lugnt, dom va ju skit trevliga!"
Sen sa han att jag fick komma ner å kolla soundchecket om jag ville, å det är väl självklart. Så jag slängde i mig maten å gick ner för att kolla. :) Satt där å kollade ett tag, tills en vakt kommer och ber om leg, "visst!" å drog upp det. Han trodde nog inte jag var 18 (som alla andra xP) men jag fick ändå gå därifrån ^^ doh.
Efter ett kort tag kommer jossa, susa & sandragay dit också, vi sätter oss vid samma bord som familjen å snackar om det mesta..:P Efter kanske en halv timme kommer Danny, Göken, Jonah & Joel in dit. haha jag tänkte jag skulle möta dom vid ingången, men så fort Danny såg mig med ciderflaskan så bara "Nämen vad håller du på med då?" :P  HAHA det lät så roligt, för när han sagt det så frågade jag han va dom skulle göra, å han bara " Ehh, vi ska  ssssuup eeh.. dricka vatten :P " MOHAH! ;) Sötnöt! 
Sen så gick vi ner, så kom det massa folk...ännu mer folk och tillslut när det var som mest folk så började dom :D 
Hade verkligen saknat de där! Bland de bästa som finns! Tack <3
Öhm, sen vart de massa teknik problem osv, men Göken räddade låtarna med att dra fram gitarren ;D WIIHUU !
Så vart klockan mycket och Olearys typ stängde..Råkade bli kvar liiite längre..  vakten kastade ut oss tillslut.. xD haha ooops! Men så kan de gå ;) Hämtade jackan, stog där uppe och kollade ut genom dörren, det var slagsmål utanför, typ alla vakter sprang ut. å så hör jag en röst bakom mig som säger " Åh Jag vill också vara med ju!" haha så vare Danny..Han skämtade ju såklart men de lät kul. =) Drog ut å väntade på mamma som skulle hämta oss, så kom Danny å gjorde oss sällskap, och det är ju inte fel. ;) hehe. Stog och snackade om allt å inget... Jag frågade han till och med om han ville gå med mig på StudentBalen.. xD MEN! han sa INTE nej! Han bara "oj, när är de då?" Värsta sött =) iiih! haha jag är störd, jag vet. =P
Sen kommer det en snubbe som bara " Men de är ju Danny!" Så skulle han ta massa kort å saker, jag stog bröve Danny där, men de va ju Danny han vela ha kort på så råkade tysligen jag komma med på ett kort, å han bara; "Jamen OJ, nu råkade ju du komma med, alltså inte för att jag inte vill ha dig med på bild eller så, för du är ju jättesöt.."

Så säger Danny direkt efter bara: "Jaa, hon är jättefin den här tjejen..!" Det värmer så otroligt mycket när han säger såna fina saker! =)

hehe, jag stog på ett trappsteg, så lyfte han upp mig å snurrade runt å viskade "Elin vad äre som är fel..?"  Danny är så grymt OMTÄNKSAM å hur gullig som helst, han bryr sig verkligen om hur man mår.
mm... kunde inte förklara för honom där då, de var för många där, så jag gör det på annat sätt. Det löser sig.

Jag kan om jag vill

Nääe, nu ska jag göra annat, har religionsprov imorron^^ =/ doh. jaja, c ya :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0