yeeeees

haha då ska man bli frän å börja blogga här som alla andra ist^^ :P yeeeeah!

Var ju på 18-års kalas igår =) Trevligt trevligt! Jag å sandra var å köpte lite saker till festen innan alla kom, å de vart väldigt lyckat ;) haha min tårta vart bäst å godast, eller hur? :P

Idag har jag vart på stan med Susa, så åkte vi te Sätra för att kolla om Sandra gjorde sitt jobb ;D Hon var duktig!
Sen åkte vi tillbaka till stan, gick runt lite, köpte ett par nya skor på Stadium för 99 kr, det var ju rea! Såå jag köpte dom ändå, fast jag inte hade nåra pengar.. ^^ xP Gaymuppit...
Sen åkte jag till körskolan, teorilektion, det var faktiskt ganska kul... =P


yayye! På fredag äre midsommarafton, blir nog kulans! Sen dagen efter fyller farfar år, sen på söndag åker vi till Eskilstuna! =D Blir braow! Sen försöker jag planera en Örebro resa också.. om jag får med mig lite folk ;D

yäyä Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0