julafton :D

Mycket har hänt på sista tiden, men ska försöka få med det mesta iaf :)

Nu äre ju jullov, SÅ skönt! I lördags åkte jag & jossa till Stockholm, och Katarina kyrka för att kolla på Danny. =)
Åkte med Upptåget, så vi hoppade av i UpplandsVäsby å tog pendeln mot Centralen. I Väsby träffar vi på Saga & Co. Trevligt. Sedan hoppade vi av på centralen och gick mot tunnelbanorna. Är lite nervös för det ju xD haha! JUSTE! Läste i aftonbladet typ i söndags att några hade blivit knivhuggna i tunnelbanan bara dagen efter vi vart. Helt läskigt! =/ Men sen så hittade vi rätt tillslut, och vi åkte till Medborgarplatsen :) Kom på att jag aldrig vart där i hela mitt liv.. ^^  jaja, sedan köpte vi biljetter, kostade 60 kr.. men ändå :P Sen skulle vi leta reda på någonstans att äta.. å vi gick å gick å gick... hittade ett Ica, men nääe, gick lite till å så hittade vi på Waynes =) Det vart mitt livs dyraste lunch, men skit samma^^ xD Åt lassange å en cola å det vart 97 kr! :O Helt sjukt, men jag var ju så hungrig! yäyä, sen gick vi tillbaka till kyrkan, då hade de kommit lite mera folk. Satte oss där inne för att värma oss, sedan kom de en som jobbade där å slängde ut oss för dom skulle repa.. :P Så vi tog ute å frös i mer en en timme.. Mina fötter hade verkligen frusit! Tillslut fick vi komma in igen, vi tog plats. Jag tvingade Naty att sitta bröve mig..Annars hade jag blive själv.. ;) Fia från Småland kom också! :D

sedan efter ett tag så kom Danny och Jonah :D Jonah spelade piano å Danny sjöng så fint <3 myyspys =)
Efteråt skulle ju typ 100 miljoner krama honom... xD haha GALET!  Sa typ hej å hejdå...
Sen började vi gå mot tunnelbanan igen, Fia förljade med oss, hon skulle fira julen i sthlm... Åkte till Centralen, var typ 2 timmar kvar tills vårt tåg gick så vi satte oss på Donken där. :) Linda kom också!
Så började tiden rinna iväg, å det var dags att gå mot tåget! Sa hejdå till Fia & Linda.
Och
HELLO NORRLAND!  ;D

Julafton
Den var mycket mysig och trevlig! Farmor & farfar, mormor & morfar, morbror & kusin kom. :) Dom kom på dagen runt 13.00, sedan satt vi å fikade å grejer. Så började Kalle Anka :D Så satt vi och åt JULMAT! Så gott, fast man tröttar ganska fort.. iaf jag.. :P Sen vare dags för PRESENTER! =D Fick massa saker, eller typ de vanliga, kläder å pengar men ändå. :)

Och idag var jag å sandragay på stan å så köpte jag en ny kamera :D:D:D weeiii

pussheys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0