helgen

Helgen var... KALL!
Jag, susa & sara var ju i furuvik på lördagen & söndagen med UF-företaget, var marknad där.
På lördagen åkte vi dit så vi var där till 11 ungefär, vi skulle ju fixa montern och allt sånt så vi trodde skulle ta ett bra tag, men vi var klara efter typ 30 minuter! :O Och marknaden öppnade inte förrän 14.00.. Jobbigt!
Så vi stog där å muppade ner oss, kallt som satan va det å vi hade inga extra kläder med oss heller. Det fanns ingenstans att gå in och värma sig heller, men tillslut hittade vi en toalett som de va värme i.. xD
Så vi turades om att "gå på toa" då och då för att vi inte skulle frysa ihjäl.
Ett tag innan parken öppnade så åkte jag & susa karusell :D Det var roligt! Kaffekopparna på vintern va inte helt illa faktiskt. =)  Sen gick vi upp i stallet å kollade lite, i brist på annat å göra, det första man möter på är en SVAN där inne! HAHA jag vart skit rädd, men den va fin! Svart var den. =) Sen träffade vi Sverker, som var en gris men svarta fläckar, han va SÅÅÅ söt! :D

Sålde ingenting den dagen, nästa dag vi kom dit så var vi där till 13.45. Men upptäckte att handel hade snott våran monter! AAAAAAAH DAMP!  Men det gick väl bra ändå, vi fick ju 2 st från andra ekonomi-klassen som grannar så de gick bra. :) Jag & susa åkte mer karuseller, HAHA värsta barnkarusellen, men den var jättekuL! =D

Idag har jag bara vart i skolan å gått på köpis. Träffade Sandra på bussen dit så vi gick å hälsade på jossa när hon jobbade!

Snart äre FREDAG å LÖRADG! Kommer kanske bli HUR BRA SOM HELST! ;D ooooyes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0