en grillad med korv

haha förklarar rubriken senare ;)

FREDAG:
Men helgen har vart väldigt händelserik å rolig! :D
Det började med att jag, susa & jossa åkte till Sthlm och Globen för att kolla Idolfinalen. Stina skulle också med men hon vart sjuk, så hon kunde inte följa med, jättetråkigt! Åkte iaf buss till Sthlm, var framme vid 15.00 nångång, vi skulle bo hos Ann i Vasastaden. Letade oss dit, gjorde oss i ordning, åt mat för att sedan ta tunnelbanan till Globen.
Gick väldigt bra, det enda som förstörde det hela var att det regnade! :( Allt vart förstört på engång!
Menmen, vi tog oss dit iaf, fick stå och köa jättelänge i regnet! Träffade Linda. Kom in tillslut, letade rätt på Danny som signerade där. =) Hejjade, stog och kollade ett tag, innan allt skulle börja! Så vi gick och satte oss på våra VÄLDIGT bra platser faktiskt! :D Såg grymt bra!
Marie & Amanda sjöng det dom skulle sjunga, egentligen spelade det inte sån jättestor roll om vem av dom som vann, men jag är glad att de vart Marie, hon är grym! :D
Sedan vart det långpaus, så då signerade Danny igen, frågade när han skulle uppträda osv.. Sånt som ni där hemma i TV-sofforna inte fick se ;) Men gjorde en blandning av Tokyo, Play it & If only you. SKITBRA vare! Synd att de syntes att de va playback, men de gör inget! =)
Som sagt Marie vann och det var skön stämning i Globen! Kelly Clarkson va där också, sjöng Because of you, hon va duktig! =) Sedan när allt var klart så gick vi mot tunnelbanan, bestämde oss för att kolla in Café Opera, där efterfesten var, men de var inte så mycket folk där då, så vi drog hem å sov!
LÖRDAG:
Vi vaknade vid 9.30, var tvungen att gå upp i tid, eftersom jag & jossa skulle fortsätta våran turné ;D haha!
mm, åt frukost, drog ner på stan, centralen, låste in väskorna. Kollade lite i affärer. Hann inte mycket alls, men lite :P Vårat tåg gick 13.06 från Centralen, sa byebye till Susa, åt lite på donken innan, men sen gick vi till tåget som skulle ta oss till Falköping :D Var där vid 17.00, frågade oss fram till vart hotellet låg, kom fram lastade av sakerna sedan ut i storstan (xD) för att leta reda på Dagnys! Hittade det ganska fort, knackade på för att höra oss för om dom kommit. Det hade dom inte, men de som jobbade där va skit trevliga och bjöd in oss eftersom de va kallt ute! Men vi skulle gå och köpa en krov på Statoil först, och därav rubriken, jag skulle ha en grillad korv med bröd, men ist vart det "en grillad med korv" HAHAHAHAHAHAHAHA!
Trött som man var så tänkte jag inte på vad jag sa heller.. ^^ å han i kassan sa inget heller.. xD Men jossa bara: "eeeh, elin vad sa du?" å jag bara "va? vadå?" haha fatta ingeting! Men sen så skrattade jag åt de resten av kvällen! Vi gick tillbaka till Dagnys, fick komma in och värma oss, och det stog 2 till där utanför, så dom fick också komma in, sedan kom deras kompisar också, Danny-fans ;) haha jättekul hade vi! =D Fick reda på att Danny å co var på väg, så vi stannade å väntade! De kom efter 19.00 nångång, kramkalas med honom, sen fick vi följa med ner på sound checket. Najs. :) Sen skulle dom äta, så vi gick tillbaka till hotellet för att göra oss iordning ännu en gång. :P hehe, kom dit väldigt tidigt, men de va skoj! De andra tjejerna kom också då, så vi hade skitkul :D
herregud... ja sen iaf så kom Danny å co upp på scen, höll på å dö för folk trängdes så mycket! men jag överlevde ;)  Göken å Stefan är i Thailand... mupps!
Men det gick bra ändå! =) Han körde sina låtar, å alla på raden längst fram skrek halsen av sig.. xD haha! men de va kuul! Det var Så kul! Lika roligt som vanligt! =)
Danny var på bra humör, och Elin sjöng i micken i play it.. xD  mohahaha! Och han var väldans pussig, men inte mig emot ;)  Myyyys, me like =)

Såå, pusspuss å kraaaaaaaaaaaaaam å puss igen, så åkte dom hem till Sthlm igen.

Skriver imorron om jag kommer på nå mer bra, för jag har nog glömt en massa saker nu.. ;)
BYE

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha ja det var grymt kulans^^ och smålänningar är roliga^^

2007-12-11 @ 08:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0