E.M.D

Yees.. haha har visst inte skrivit på ett bra tag. Och MYCKET har hänt! Erik Segerstedt, Mattias Andréasson & sötaste Danny Saucedo har blidat en grupp. Ja det är sant! xD Första tanken var bara; Varför? Det var mycket som gick runt i huvudet då, och det gick bara inte ihop! =/
Men nu så när man hört dem å så, så låter det faktiskt skitbra! Danny har även förklarat att det förmodligen bara ska vara under 2008. Och 2009 ska han släppa ett eget album. :D
E.M.D ska också släppa ett album nu snart i vår. Blir nog mest covers, men ändå. Singeln är All for love, som , Bryan Adams, Sting & Rod Stewart gjort tidigare. Den är jättefin!
Så vi får se vad som händer med dom i framtiden. En rolig sommar kommer det iaf å bli ;)

Kom till skolan imorse och kom på att E.M.D skulle vara på RIX, och jag hade ingen radio!! :O AAAH! Panik (nästan) xD Smsade folk å frågade om dom hade radio på sin ipod/mp3, eller vad som helst! Som tur var så hade Sandra det på sin! TUUR! =D Så där satt jag på svenska lektionen, med sandras mp3, å lyssnade på rix och E.M.D, medans alla andra satt å kollade på film om Strindberg! xD Det jag lyssnade på var MYCKET bättre :D

yäyä... sen gick dagen ganska fort faktiskt! =) najsnajs... Juste, ikväll äre "Let´s Dance bjuder upp" också! MISSA INTE! ;D Danny är ju med! =) Hoppas det går bra för honom där. Fina kläder har dom också.

jaop, nu ska jag göra annat!
puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0